Harry Potter sau cum mi-au fost distruse visele copilăriei.

luni, 29 noiembrie 2010 § 0

Sunt fană Harry Potter de cînd mă ştiu,adică chiar iubesc acel film,actorii,scenariul,am citit toate cărţile şi am văzut toate filmele.Harry Potter pentru mine înseamnă nişte copii mici,unul cu ochelari,alta roşcată şi creţoasă etc. Însă ei au crescut...prea repede şi s-au schimbat prea radical. Eu credeam că ei vor rămîne pentru totdeauna aşa,însă ei s-au schimbat. Mi-au fost spulberate visele...adică eu credeam în magia filmului,însă acum i-am văzut mari,mi-am dat seama că sunt deja oameni,oameni simpli...ca toţi.Fotografii şi pentru voi,sper că nu vă spulber şi vouă visele...




                                                                      Aşa îi ştiam eu:

Aşa sunt ei acum.
Harry:
Ron:
Hermione:
Rea-credinţă (aşela răăău)
Trist...foarte trist.



What's this?

You are currently reading Harry Potter sau cum mi-au fost distruse visele copilăriei. at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply