dear haters

sâmbătă, 28 aprilie 2012 § 0

  Am o întrebare. Pentru toţi cei care-mi citesc blogul, sau "mă citesc", cum îmi place mie să-mi spun, şi apoi scriu comentarii în care se luptă cu mine, la propriu, şi sunt deranjaţi, şi nu le place, şi-mi spun că sunt şi naivă şi proastă şi idioată şi etc.

De ce dracu mă citeşti? Crezi că viaţa nu ne-o arătat colţii destul mă mai faci să mă simt prost şi tu? N-o să spun over rated-ul "nu-mi pasă de ce spuneţi" sau "haters gonna hate", pentru că oricît am încercat să nu-mi pese de ce cred oamenii, îmi pasă. Dar sunt indignată.

Eu sunt de părerea că dacă îţi place ceva trebuie să strigi în gura mare, dacă nu-ţi place să treci pe alături. Atît. Rog de azi înainte comentariile insultătoare sau unde voi aveţi de gînd să vă sfădiţi cu mine şi să-mi negaţi toată părerea exprimată în articol, să le ţineţi pentru voi. Nu vă face pe voi mai buni, sau mai răi, mă face pe mine să mă simt mai prost. Am dus o politică foarte patriotică pe blog, acceptînd şi postînd orice comentariu, de orice gen, şi chiar răspunzînd la unele (nu cu aceeaşi monedă).

Şi nu, nu mă deranjează faptul că nu eşti de aceeaşi părere, nu mi-e frică că o să-mi demonstrezi că sunt greşită, pur şi simplu îmi deranjaţi nervii de fimeie. Atît. 

What's this?

You are currently reading dear haters at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply