ribeata

luni, 18 iunie 2012 § 0

   Mă enervează oamenii încrezuţi în sine. Stop, cred că necesită o reformulare. Mă enervează oamenii PREA încrezuţi în sine.E ok cînd faci asta cu sarcasm, dar cînd îmbli în jurul meu pe tocuri de 15 centimetri şi-mi povesteşti despre cît de mişto e noua maşină a tatălui tău, sau te rujezi excesiv şi arunci priviri înjositoare celor din jur, padrujica, nu e ok deloc.

Fato/băiatule, eu înţeleg că ai impresia că pămîntul se roteşte în jurul tău, dar serios, cineva o să-ţi ardă odată o palmă şi o să te coboare pe sol. Serios, mai lasă capul în jos, nu mă deranjează faptul că ai "valoare şî mulţ bani", mă deranjează cît de sus te consideri.

Şi mai este un tip de specimene, alea care răspund la complimente cu "nuuuuuuumaieeestee". Dragă, la compliment se răspunde cu "mulţumesc" şi un zîmbet larg, nu cu "eeei da şi cu tinee", "laasăăă că nu-s chiar aşăăă de marriii". Eu înţeleg că în unele momente după un compliment primele tale gînduri sunt "el îi chior sau cum?", dar oricum, mulţumesc şi te-ai întors. Mai ales cînd fraza ta nu vine din modestie, da dintr-o oarecare prostie sau speranţă că o să primeşti mai multe după asta. Ştii, dacă o să mai spun cuiva că arată bine şi o să-mi spună "numaiesti fa" o să-i răspund "adevărat. eşti urîtă ca baba iaga." Poate aşa o să le placă mai tare.

Eu personal am o încredere în sine de zile mari. Adică 0. Şi vorbesc foarte serios. Pot, cu un sarcasm feeric, să glumesc în rîndurile prietenilor mai apropiaţi despre how hillarious i am, sau aici, că paliubomu nime nu mă vede, nu? Dar cînd vine vorba de viaţă reală eu fug, nu pentru că am impresia că toţi sunt mai presus de mine, în genere 70% din oamenii din jurul meu sînt, mai mult sau mai puţin, nişte retardaţi, ci pentru că pur şi simplu n-am încrederea în mine necesară pentru a... cîştiga lumea. Asta e.

DAR cu toate astea, lume, spun cu riscul de a mă repeta, învăţaţi-vă să fiţi oameni, în primul rînd. Asta contează cel mai mult. Şi dacă nu puteţi, vindeţi geanta de la Prada şi paltonul de la Zara pe nişte sentimente şi oleacă de bun-simţ.

vă pup.

What's this?

You are currently reading ribeata at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply