gruz.

luni, 15 octombrie 2012 § 0

    M-am săturat să stau aici. M-am săturat de 4 pereţi în care niciodată nu mai pot avea o bucată cît de mică de linişte, unde fiecare trebuie să comenteze sau să îndruge ceva care să-mi strice toată dispoziţia sau să mă facă să mă simt de parcă nu aparţin nicăieri şi nimănui.

Vreau să evadez, să-mi iau geanta şi să plec undeva departe, unde nu e nimeni care să mă cunoască sau să mă judece. Unde nu eşti nici măcar tu.

Dar m-am săturat să alerg, m-am săturat să fug dintr-o parte în alta ca nebuna şi apoi să spun că nu sunt mulţumită. M-am săturat să mă tot uit prin părţi să caut perechi de ochi care mă urmăresc. Să tresar de la fiecare atingere pentru că aşa m-am obişnuit să fac.

M-am săturat să mă tot învîrt într-un corp şi suflet care nu-mi aparţin şi nu mi-au aparţinut vreodată. Să rîd şi să merg mai departe. Să cad jos de 7 ori şi să mă ridic de 8.

Nu mă mai pot mişca, nu mai pot să vorbesc, putem sta împreună şi să tăcem? A tăcea. E un lucru mare.

M-am săturat să ţip. Nu mai am puteri.

Acum vreau doar să închid ochii şi să-mi imaginez că sunt altundeva, cu livezi de portocali în jur şi cu miros proaspăt de verde afară.

Să-mi imaginez că totul e bine, şi fluturii pot zbura mai mult decît o zi.

What's this?

You are currently reading gruz. at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply