Din jurnalul unui dependent

sâmbătă, 15 ianuarie 2011 § 2


"Eu aş fi fost tu,tu ai fi eu,noi am fi unul singur şi totul ar fi fost perfect. Mi-aş petrece zilele căutînd doar motive pentru ca să te iubesc mai mult şi mai mult,pînă la idolatrizare.

Poate nu aş fi atît de sensibil ci doar aş lăsa lucrurile să treacă aşa cum trebuie să treacă,din mulţimea banalului. Aceasta e lumea mea de vis,o lume plină de absurdităţi dar pe care o iubeşti fără să vrei şi fără să apuci să realizezi. M-ai găsit pe mine jos de tot,în mijlocul pustiului implorînd pentru o picătură de apă care să-mi mai dea cîteva zile mizere de viaţă. Eram disperat şi imploram la fel de disperat pentru iertare şi mă căiam pentru tot ceea ce am făcut,doar să mai primesc o doză şi să mă simt încă odată în lumea mea de vis.

Nu mă lăsa să plec. Te implor nu mă lăsa să plec! Simt cum chestia asta mă distruge şi mă taie în bucăţi. Sunt gata să fac orice,m-am transformat într-o cărpă uşoară pe care o poate avea oricine. Viaţa mea nu-mi mai aparţine,e a altcuiva,dar nu ştiu exact a cui. Îmi era silă de mine,mă uram nu pentru ceea ce eram ci pentru ceea ce puteam să fiu. Aveam în faţă un viitor la care visa majoritatea celor pe care-i cunoşteam. Eram un model care era greu de urmat pentru că eram cu 2 paşi înaintea tuturor mereu...şi acum am devenit....asta. Eram penibil.

Şi acum caut iar o doză. Ieri am spălat parbrize şi am şters mese-n baruri. Eram murdar şi scîrbos dar aveam bani pentru o nouă doză şi eram fericit. Acum trebuia doar să găsesc o baie publică şi să scap de ochii celor care mă urmăresc. Doamne arătam ca o sperietoare,aveam ochii roşii şi faţa obosită,dar nu conta.

Zburam. Din nou.

Şi am promis. E pentru ultima oară. Mă las,de mîine mă las. Să mă găseşti tu,din nou,disperat şi să mă ridici. Dar ceva îmi spune că nu va fi pentru ultima oară. "

What's this?

You are currently reading Din jurnalul unui dependent at Shampoo addicted.

meta

§ 2 Response to “Din jurnalul unui dependent”

§ Leave a Reply