hate

joi, 3 martie 2011 § 2


Te urăsc,te urăsc din toată inima şi din toată fiinţa mea. Îţi urăsc privirea,îţi urăsc manierele,îţi urăsc felul de a merge,de a vorbi,de a tăcea,de a sta pe loc,de a rîde, de a mînca gumă, de a face baloane,te urăsc!

Te urăsc pentru că m-ai distrus pe mine,te urăsc pentru că m-ai transformat pe mine în ceva ce urăsc.

Te urăsc pentru că te-am iubit prea tare. Şi acum vreau doar să-ţi reproşez tot ce am pe suflet pentru ca să-ţi arăt că şi eu pot urî aşa cum urăşti tu!

Şi mi-e milă de tine.

What's this?

You are currently reading hate at Shampoo addicted.

meta

§ 2 Response to “hate”

  • Anonim says:

    nu am cuvinte..
    foarte tare!

  • Anonim says:

    Love it..si apropo ..pe cit esti de rebela(cred)..pe atit esti de sensibila...cred ca ar trebui, de fapt cu siguranta sa postezi mai multe articole despre dragoste..din alea pe care doar tu le poti scrie...care te ating in locul ala sensibil..Kiss

§ Leave a Reply