Kinda funny,kinda sad.

miercuri, 30 martie 2011 § 0


Dar vouă vi se întîmplă des să nu respectaţi cuvintele spuse?
Nu doar promisiunile,ci şi principiile. Sau faptul că spuneţi că niciodată nu o veţi suporta pe aia,ăla,dar pînă la urmă deveniţi prieteni?

Şi nu vine vorba doar despre promisiuni sau principii. Vine vorba şi despre scopuri,vise,la care pur şi simplu ai renunţat. De ce? Pentru că erai slab,pentru că erau peste limitele tale sau pur şi simplu pentru că ţi-a fost frică de lume. Şi nu sunt doar scopuri pe care le-ai povestit vecinei la o cafea,sunt vise care ţie îţi croiau viaţa încet,încet,sunt în primul rînd promisiune date ŢIE nu comunicate vecinei.

Devii un nimic pentru tine,deoarece nu ai avut forţa destulă să treci peste greutăţi. Nimeni nu a spus că este uşor şi nici nu o va spune niciodată,dar toţi pot spune că merită. Merită sacrificiile,merită timpul,merită banii,merită nervii. Merită tot ceea ce ai investit.

Tu ţi-ai îndeplinit vreun vis? Ai renunţat la multe? Ţi-a părut rău?

De ce întreb ţi de ce azi? Mi-am pus şi eu azi un scop. Da nu vă spun pentru că eu un scop pentru mine,nu pentru ochii lumii. Da' dacă îl îndeplinesc şi merg pînă la capăt-mă laud. Caneşna mă laud.

Hugs.

What's this?

You are currently reading Kinda funny,kinda sad. at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply