Societate

vineri, 24 decembrie 2010 § 0

S-a plictisit.De-aia a plecat,ca să nu se mai plictisească.Are dreptate fata asta,asta care a plecat. Măcar ea are aeru să plece. Oare pe-acolo se cască mai mult,sau mai puţin? Că dacă se cască mai puţin...că dacă se cască mai puţin mă înscriu şi eu. Uite cum ai reuşit tu să-mi aminteşti de ce n-aş pleca niciodată nicăieri! Lîngă mine e un...lîngă mine e un chioşc unde fac gogoşi bestiale,bestiale! Bestiale gogoşile! Şi de fiecare dată cînd cobor să-mi iau e unu care cască...şi cască şi puştiu de lîngă el...şi cască şi tanti care stă pe bancă cu o sacoşă de pînză-n mînă. Şi mă ia şi pe mine da mă abţin. Şi dup-aia mă apucă scîrba şi mă gîndesc "mm,gogoaşă măti,ce dracu m-am trezit eu în dimineaţa asta?",'ce dracu m-am trezit eu în dimineaţa asta. Şi mă uit în jur şi toţi sînteţi îmbrăcaţi în gri şi-i văd cum sunt...dichisiţi,obosiţi,se uită-n gol. Tot ce-am făcut degeaba?
Ştiţi voi ceva ce nu ştiu io sau ştiu eu ceva ce nu ştiţi voi? Pentru că asta faceţi cînd căscaţi,împrăştiaţi sictir. Da frate da,sictir. Sunteţi trişti...sunteţi mediocri şi vreţi ca toată lumea să fie la fel. Dacă n-aveţi voi...dacă voi n-aveţi să naibă nimeni. Păi atuncia ştiu eu ceva ce nu ştiţi voi,eu nu vreau să fiu aşa,nu vreau să fiu aşa! Căscatul e la fel de nociv ca...adidaşii,ca ghetele,ca supermarketurile cu 15 case din care merge una singură,ca ăia care claxonează la stop cînd e roşu şi cînd oricum n-ai unde să te duci,ca idioţii care aruncă gunoaie de la balcon,ca şoferii de taxi care nu te iau în cursă că-i prea scurtă,ca bodyguarzii care se îmbracă într-un costum şi gata sînt Rembo,ca vînzătoarele care te trimit la colţ să schimbi că n-au să-ţi schimbe ele,ca tîrfele care fac muie pe bonuri de masă...pe bonuri de masă!,ca grătarele făcute pe marginea şoselei în fum şi praf.
Te uiţi aşa la mine,crezi că nu ştiu cine eşti,fraiere? Nu tu te plîngi în fiecare zi colegilor tăi de sindicat că viaţa-i de cîcat? Şi c-o să-ţi iei lumea-n cap de parcă ai avea vreodată tupeul să faci chestia asta? N-o să ai tupeu' ăsta! Da,în ziua aia,pe Armeană o să treacă o hoardă de inorogi şi o să se cace bezele şi o să le iasă din gură curcubee,în ziua aia o să te duci tu la grătar că oricum tupeu să depăşeşti Vadul lui Vodă nu cred că ai pentru că eşti limitat. Asta eşti,ai căscat,te-ai limitat! Trăiţi degeaba. Asta e. Trăiţi degeaba. Vă treziţi în fiecare dimineaţă doar pentru că sună ceasu' da'...de ce l-aţi pus să sune habar n-aveţi.
Şi eu-mi fac griji c-o s-o supăr pe fata asta. În loc să alerg după ea sau să mă duc să-mi iau şi eu o gogoaşă ca omu.
Ştii ce-mi vine să fac? Să mă duc spre cel mai apropiat cimitir,să mă aşez pe-o bancă,şi să aştept...a,şi să casc. Păi oricum toată turma face la fel. Şi-mi fac probleme c-o să sufăr după fata asta? N-o să sufăr pentru că...pentru că voi mă futeţi încet încet încet încet încet cu căscatu ăsta a vostru. Pînă cînd o să ajungă o gagică ca asta să-mi dea papucii într-o cafenea şi mie n-o să-mi mai pese.
Opa,se trezeşte căscatu? Mă ştii de undeva? Da măh,mă ştii. Mă ştii din locurile unde vii zilnic şi mă vezi.Ia zi, ţi-ai închipuit vreodată că miorlăita aia o să-ţi spună că trăieşti degeaba?
Ce zici? Te-ai trezit? Sau îţi vine în continuare să caşti?


What's this?

You are currently reading Societate at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply