Frumuseţe

miercuri, 11 mai 2011 § 2


Mie-mi place afară. Îmi place cerul întunecat care contrastează extraordinar cu copacii verzi,îmi place sunetul pe care-l fac picăturile cînd cad pe pămînt. Îmi place cum tremură frunzele de vie de la fereastra mea cînd cade o picătură mai grea pe ele. Îmi place să prind picăturile în palmă.

Hai mă',e rece. Ştiu. Şi e posomorît-adevărat. Dar e frumos. E frumos aşa cum îţi par frumoase acele cîteva zile rele printre zilele bune,sau cum pe la sfîrşitu' lui iulie vrei la şcoală. E frumos şi pentru că trebuie să ne bucurăm de fiecare zi aşa cum este.

Peste cîţiva ani ne vom uita înapoi aşa cum ne uităm acum. "Atunci eram aşa frumoasă." " De ce nu m-am bucurat atunci de timpul frumos?" "Erau vremuri atît de bune,puteam să fac atîtea,puteam ajunge oriunde."

Fă aşa încît să nu regreţi,fă tot ceea la ce te-ai gîndit de mult timp. Eu nu vorbesc degeaba,personal vreau să fac vara asta tot ceea ce am vrut să fac mult timp în urmă. La vară mă tund scurt-scurt,ceva în stilul lui Pink. Îmi fac de pe acum lista cu link-uri de pe ebay cu haine care-mi plac,în ultimul timp am început să-mi iau haine doar online,pentru la vară. Vreau să termin cursurile de fotografie pe care le-am început anul trecut. Vreau s-o conving pe mama să-mi ia cîine cît mai repede.

Vreau să-mi amintesc peste 2 ani de vara asta şi să zîmbesc larg. Pentru că noi sîntem unde ne-a adus mentalitatea noastră, şi în viitor vom fi unde ne va duce mentalitatea noastră. Ce-ar fi să ne schimbăm mentalitatea?

What's this?

You are currently reading Frumuseţe at Shampoo addicted.

meta

§ 2 Response to “Frumuseţe”

  • Anonim says:

    ebay cu livrare in md?
    succes cu vara...sa ai una minunata...

  • Morgane says:

    din păcate ebay nu livrează în md,dar eu scriu adresele rudelor de peste hotare,apoi ele le trimit prin colet. Mai lung,dar mai ieftin şi bun.

§ Leave a Reply