Same shit, different day

miercuri, 18 iulie 2012 § 1

Iar n-am laptop.
Poimîine plec, nu știu dacă mai apar cu ceva cît timp sunt plecată.

M-am îndrăgostit. Chiar începusem să cred că nu sunt capabilă de... sentimente. Dar sînt. Ar fi absolut fantastic dacă ar fi reciproc, dar nu e (cred eu). Vă țin la curent cu viața mea amoroasă pentru că știu că vă interesează, nopțile nu puteți dormi.

Mă doare capul de oameni incompetenți și de ipocriți. Mă bucur nebunește că plec, pentru că scap pe 2 săptămîni de tot ceea ce urăsc mai mult. Ura oameni buni. Ura.

Mîine e nebunia bagajelor, la medic, apoi în oraș pînă dimineața. Vara asta nu am somn și vseo takoe.

Păăăi (el așă spune : patheticsmile :) cam asta-i tot. Aveți grijă de voi și nu fumați țigări slims.

What's this?

You are currently reading Same shit, different day at Shampoo addicted.

meta

§ 1 Response to “Same shit, different day”

§ Leave a Reply