Ciudăţenii

vineri, 22 aprilie 2011 § 3

Îmi place mult mirosul de rufe proaspăt spălate,curate şi care miros a primăvară. Îmi place să pun gheaţă în băuturile fierbinţi pentru că pocneşte şi se aude un sunet ciudat. Ştiu toate frazele din Forrest Gump pe dinafară. Nu pot rezista mai mult de 2 ore fără gumă de mestecat. Mereu am un carneţel la mine unde mîzgălesc. Nu ies niciodată din casă fără geantă. 364 de zile din an am muşi'. Tatăl celei mai bune prietene a' mele mă urăşte şi nu-i dă voie să iasă cu mine. Am tendinţa să obţin mereu ce vreau. Nu vreau să par bogată pu că există părerea că oamenii bogaţi sunt de fiţe. Am pierdut vreo 10 prieteni deoarece părinţii lor le interziceau să iasă cu mine din cauza la mărimea casei şi maşina lu' tata. Există zile cînd nu mă pieptăn deloc,chiar dacă ies în oraş. Mă duc la magazin în papuci de casă. Mereu cuprind un ursuleţ pufos cînd sunt singură. Nu pot trăi fără muzică. Vreau la vară să cînt la chitară pe stradă şi să strîng bani pentru contract. Nu am nici faimosul odnoklassniki,nici facebook,nici login în vreo altă reţea socială,only skype. Vreau să trăiesc în Elveţia,Suedia,Danemarca sau SUA. Vreau motocicletă. Mănînc pizza cu mîna. Pot să beau o săptămînă doar ceai fără să-mi fie foame. Nu am cerut niciodată mai mult de 20 lei de buzunar. Ador laptele rece cumpărat,nu de casă. Îmi place să stau lungită pe iarbă. Îmi place îngheţata din suc. Băutura mea preferată e sucul de portocale. Nu am băut niciodată coniac. Am o slăbiciune pentru smokey eyes + creion negru de ochi,mai ales cu tenul meu alb alb şi ochi sur deschis. Am miopie. Nu mă pot bronza mai mult decît cu un ton mai închis,şi asta după multe zile la soare. Am o slăbiciune pentru handmade. 

Şi cam atît. Pentru azi.


What's this?

You are currently reading Ciudăţenii at Shampoo addicted.

meta

§ 3 Response to “Ciudăţenii”

§ Leave a Reply