So evil

vineri, 29 aprilie 2011 § 1

Nu pot să mă bucur pentru oameni străini. Nu pot să sar în sus de fericire pentru că un oarecare Tudor (nume aleatoriu) a cîştigat la loterie sau o oarecare femeie şi-a găsit pisica pierdută sau cineva de care aud prima dată în viaţă a obţinut ceva.

Chestiile vin altfel cînd e vorba despre persoane apropiate,pentru care mă bucur poate un pic mai tare decît mă bucur pentru mine însumi. Sau despre oameni necunoscuţi personal,dar de care am auzit multe,oameni cărora le-am urmărit povestea de exemplu sau am fost martor la străduinţele lor pentru a-şi îndeplini un vis,sau oameni care m-au ajutat odată pe mine.

Dar cum poţi să auzi de un om pentru prima dată şi să te bucuri pentru el? Poate e ceva omenesc şi ceva bun din punct de vedere sentimental să te bucuri de binele altora,oricine n-ar fi ei. Dar oare merită? Adică,nu sunteţi un pic făţarnici cînd faceţi asta? Dacă omu' ăla a omorît 3 oameni înainte de a-şi îndeplini visul? Sau dacă omul ăla e cel mai crud om? Să ne bucurăm oare că i s-a răspuns înapoi cu bine?

Mi-am amintit de asta acum,cu toată nebunia asta cu nunta regală. O ştia cineva pe Kate? Hai că de prinţ aţi mai auzit,că de',e prinţ. Şi se cam vorbeşte despre el (dar nu mult,eu nici nu ştiam că-l cheamă William),da de Catherine cineva a auzit? Dacă îţi ieşi din piele de englez şi urmăritor atent de ştiri naţionale şi internaţionale-da,eu,om simplu-nu am auzit. Nu am auzit nimic bun despre ea sau o oarecare poveste care să-mi inspire mîndrie sau mulţumire. Atunci de ce ar trebui să mă bucur pentru ei? Bine mă',sunt tineri,se iubesc, se căsătoresc...şi? În fiecare zi o droaie de oameni se căsătoresc sau se îndrăgostesc.

Faptul că ea s-a născut în cămaşă şi a prins un prinţ-bine. Bravo ei. Dar nu mă bucur deloc,adică sunt rece. Pentru că ea nu îmi înspiră admiraţie,el e extrem de simplu,nunta e mai pompoasă ca explozia care a creat galaxia noastră...şi cam atît. Sunt invidioasă,recunosc,pentru că sunt ai' dracului de norocoşi. Da nu mă bucur pentru ei.

Să trăiască mulţi ani fericiţi. Atît.

Me so evil.

What's this?

You are currently reading So evil at Shampoo addicted.

meta

§ 1 Response to “So evil”

  • Marin says:

    Lumea are nevoie de povesti de dragoste iar mass media a pus pe "tava mondiala" una. Prea si-au asumat trairile celor doi lumea de peste tot. Au urmarit la tv in direct peste 400 milioane telespectatori. (eu unul nu am facut parte din acestia) Lumea e bucuroasa ca s-au casatorit cei doi desi cum spui si tu, mai nimeni nu stie nimik despre ei... si probabil vor suferi cand cei doi se vor desparti.

§ Leave a Reply