Little Parts [6]

marți, 5 aprilie 2011 § 3


"Ce numiţi civilizaţie,domnule? Faptul că avem ascensoare,avioane şi un tren sub pămînt dovedeşte oare că suntem mai civilizaţi decît aceşti oameni care ne-au găzduit şi ne-au îngrijit? Să ştiţi că,după umila mea părere,există mai multă civilizaţie umană,mai multă superioritate sufletească,mai multă înţelegere în oricare fiinţă de aici care trăieşte cu simplitate în mijlocul naturii,lipsită de toate binefacerile civilizaţiei mecanice."
Papillon,Henri Charriere

What's this?

You are currently reading Little Parts [6] at Shampoo addicted.

meta

§ 3 Response to “Little Parts [6]”

  • Liudyka says:

    "există mai multă civilizaţie umană,mai multă superioritate sufletească,mai multă înţelegere în oricare fiinţă de aici care trăieşte cu simplitate în mijlocul naturii,lipsită de toate binefacerile civilizaţiei mecanice."-adevar profund

    Copiii lesina, nu-i bine,
    Si moarte picura din nori.
    Si chiar izvorului ii vine
    Un fel de greata uneori.
    Atatea vorbe si minciuni,
    Atatea seci promisiuni!

    De ce-ai dat, Doamne, grai la om,
    Iar nu la floare si la pom?!

    A prins a inalbi,
    Precum ninsorile,
    Si tineretea mea!

    Mai bine ar vorbi
    In lume florile,
    Iar omul ar tacea!

    E falsa mila ori e muta,
    Iar crucea de la piept e joc.
    In moarte tot mai multi se muta,
    Vazand ca-n viata nu au loc.
    Atatea vorbe si minciuni,
    Atatea seci promisiuni!

    De ce-ai dat, Doamne, grai la om,
    Iar nu la floare si la pom?!

    A prins a inalbi,
    Precum ninsorile,
    Si tineretea mea!

    Mai bine ar vorbi
    In lume florile,
    Iar omul ar tacea!

  • Liudyka says:

    am uitat sa mentionez,poezia scrisa de marele Vieru:"De ce-ai dat,Doamne"

  • Morgane says:

    pe 14,cînd am sărbătorit ziua în care ar fi fost ziua lui de naştere,am învăţat-o. Îmi place mult

§ Leave a Reply