Romain

vineri, 2 septembrie 2011 § 1


Vreau doar să-ţi mulţumesc. Pentru că mi-ai fost alături tot acest timp,pentru că puteam să-ţi spun ţie tot ce nu am mai putut spune nimănui,pentru că ai ştiut cînd să glumeşti,cînd să vorbeşti,cînd să taci şi cînd doar să suspini. Pentru că ştii dulapul meu de haine mai bine ca mine, pentru că chiar dacă eu am greşit,tu tot spuneai că eu sunt cea mai bună şi de fapt ei au greşit.

Pentru că ai putut mereu să mă ajuţi,pentru că mi-ai încredinţat mie micile tale secrete,pentru că am format împreună mici secrete. Pentru că m-ai susţinut,indiferent ce aveam de gînd să fac. Pentru că eşti atît de...adevărat.

Îţi mulţumesc pentru tot. Pentru tot ceea ce ai făcut vreodată. Şi nu vreau niciodată,dar niciodată! să mă despart de tine. Best friends forever? <3

Şi da,nunta noastră a fost cea mai frumoasă :D


What's this?

You are currently reading Romain at Shampoo addicted.

meta

§ 1 Response to “Romain”

§ Leave a Reply