Tu.

miercuri, 7 septembrie 2011 § 2


Vreau să-ţi promit,ceea ce nu am făcut niciodată pentru că mi-era frică să te văd trist. Vreau să-ţi promit că te voi iubi. Sincer,curat,nevinovat,nu pentru ce faci,nu pentru cum vorbeşti,ci pentru cum eşti. Pentru tine. Nu vreau să mă auzi spunînd tuturor că nu am nevoie de tine,pentru că mint. Fără ca să roşesc,am talent la asta. Am nevoie de tine,am nevoie de tot ce poţi tu să-mi oferi. Dar te înţeleg,nu poţi. Nu ai timp,nu vrei,poate nu simţi ceea ce simt eu.

Dar nu dispera,vreau să-ţi ridici capul sus şi să zîmbeşti lumii chiar dacă vrei s-o sugrumi şi apoi să închizi ochii şi să plîngi. Nu,nu te gîndi la asta. Vreau ca tu să fii tare,aşa cum ai fost mereu pentru mine. Vreau să găseşti de undeva putere să continui,să mergi mai departe,poate acum a venit în sfîrşit rîndul meu să te susţin.

Şi eu vreau să-ţi promit că te voi avea mereu în gînd,şi poate în inimă. Şi nu contează că nu mai eşti lîngă mine,undeva în adîncul sufletului te mai aştept încă,chiar dacă ştiu că e imposibil. Sper că eşti bine acolo unde eşti.

Undeva în adîncul sufletului vreau să plîng,pentru că mi-e frică.

Dar trebuie să ţin capul sus în continuare,să continui să caut ceva nou şi să mă conving că merită.

What's this?

You are currently reading Tu. at Shampoo addicted.

meta

§ 2 Response to “Tu.”

§ Leave a Reply