Basarabia

sâmbătă, 26 noiembrie 2011 § 9

  În sfîrşit m-am hotărît să încep acest articol,pe care l-am tot rugumat în cap,la care m-am tot gîndit,dar de care îmi era oarecum frică pentru că a te băga în politică şi-n chestii de astea mai "serioase" e cam periculos,mai ales în materie de blogging,nu e cum a scrie despre culoarea la lenjeria nouă pe care ţi-ai luat-o şi nu e nici măcar genul meu,dar oricum,am o părere pe care aş cam vrea să v-o comunic.

Toată chestia asta cu fraţii şi cu nefraţii şi cu ruşii-idioţi şi cu ura pentru o naţie pentru evenimente care s-au întîmplat zeci de ani în urmă şi chestii de genul îmi cam dă dureri de cap.

Prima întrebare,de ce nu poate Basarabia deveni odată şi odată ţară independentă? Nu în acte,ci cu adevărat independentă. Să nu mai caute toate babele unire cu Rusia şi majoritatea tinerilor unirea cu România. Îţi place cum e acolo? Bine bă,fă şi la tine aşa! Dar nu căuta să pupi în fund (mă scuzaţi) 2 ţări care au reuşit să supravieţuiască în tot virtejul ăsta de schimbări (mai mult sau mai puţin). Nu-mi săriţi în cap,nu-mi săriţi în cap,da,suntem fraţi cu românii,avem o istorie care ne-a unit pentru totdeauna în a fi două popoare asemenea,dar spuneţi-mi voi mie,fraţii trăiesc în aceeaşi casă? Da,trăiesc,pînă la vreo 20 de ani,cînd îşi iau propria casă şi îşi întemeiază o familie şi construiesc un viitor,şi sunt ambii bineviţi în ospeţie la celălalt,dar nu trăiesc sub acelaşi acoperiş! Nu vă aduce tangenţe cu nimic? A exista 2 popoare asemenea,vecine,cu oameni la fel de buni şi tot aşa mai departe e un lucru bun,dar nu ne apucăm să le unim pe toate că de',aşa vrem noi.

Şi de ce vrem unirea cu România? Ei deatîta că România pe lîngă noi e mai dezvoltată. Păi bine,dragul meu,contribuie şi tu la dezvoltarea Basarabiei,nu împlini 20 de ani şi fugi pe LA Italia şi strigi de acolo de-ţi ies spume la gură că vrei unire cu România.

Şi care ar fi partea 2? URSS,fosta URSS,FOSTA BĂ,FOSTA. Dragi bătrîni,pupatul în fund pe ruşi nu înseamnă că pîinea va fi din nou 10 capişi (sau cît acolo mai era) sau că toată lumea as' meargă iarăşi cu Volgi prin oraş sau chestii de genu'. Rusia are acum şi singură prea multe probleme de fixat,noi aşa îi mai trebuim că tuhma straşnic. Şi dacă sincer,acum vine deja părerea mea proprie,dam' mai bine cu Românii.

Românii ne numesc fraţi şi ne vorbesc limba,dar ruşii ne spun "maldavaşî" şi noi suntem pentru ei ceva de genul mexicanilor pentru americani,o naţie de îngrijitori de animale,menajere, dădăci,constructori şi etc. Adică cam nimic. Pentru că ruşii se simt superiori din toate punctele de vedere,şi nu doar asupra noastră ci şi asupra tuturor popoarelor care au constituit fosta URSS. Că de,aşa e caracterul lor.

Şi în concluzie,mai lăsaţi dom'le politica şi corectitudinea şi legitatea şi tot BREDU ăsta şi începeţi să FACEŢI ceva. Nu cuvinte,domnilor,fapte. Vrem să vedem o schimbare,vrem să vedem o ţară care merge spre bine,nu un popor împărţit în 2 tabere care vor să pupe funduri diferite. Scăpaţi odată şi odată de jugul pe care l-aţi purtat atîţia ani,ELIBERAŢI-VĂ.

Şi credeţi-mă,atunci cînd veţi vedea Basarabia strălucind,cînd veţi fi mîndri să rămîneţi ACASĂ,atunci o să simţiţi pe buze cel mai dulce gust,mai dulce decît orice unire şi mai dulce decît orice sărut pe care vreţi să-l oferiţi părţii dorsale. Vă garantez eu.

Hai v-am pupat

What's this?

You are currently reading Basarabia at Shampoo addicted.

meta

§ 9 Response to “Basarabia”

  • Domnika says:

    Mi-a placut extrem de mult articolul, in special fraza "Suntem fraţi cu românii,avem o istorie care ne-a unit pentru totdeauna în a fi două popoare asemenea,dar spuneţi-mi voi mie,fraţii trăiesc în aceeaşi casă? Da,trăiesc,pînă la vreo 20 de ani,cînd îşi iau propria casă şi îşi întemeiază o familie şi construiesc un viitor,şi sunt ambii bineviţi în ospeţie la celălalt,dar nu trăiesc sub acelaşi acoperiş!"
    Keep up the good work!!!

  • Domnika says:

    Apropo, m-am bucurat mult regasindu-ma in blogrollul tau, eu te "urmaresc" de ceva timp si imi place mult ce si cum scrii :)

  • Anonim says:

    ăto bîlo...kruto, adică mişto şi ff fain...
    mai în scurt, mi-a plăcut şi sunt total de-acord cu tine...

  • Morgane says:

    Margaa pun o pivă :D

  • Anonim says:

    Vrem să vedem o schimbare,vrem să vedem o ţară care merge spre bine,nu un popor împărţit în 2 tabere care vor să pupe funduri diferite. - so damn right.:D
    Sustin!Desi nu's mare patriot,aici mii casa pina cind.:D

  • "nu un popor împărţit în 2 tabere care vor să pupe funduri diferite." - ştii vorba populară - devide et imperia, păi de asta se folosesc politicienii şi apoi au pe cine da vina, ba că românii au furat bradul ba că ruşii au închis gazul...

  • Anouk says:

    Citez din filmul "Nunta in Basarabia": ".. click dreapta - vorbesc rusa, click stanga - vorbesc romana..." Si mai era vorba despre ceva... in film: "...ai vazut ce fete triste au?..."

  • ZeVS says:

    clasnîi articol, jali ca ai disparut(

§ Leave a Reply