Domnişoară,poate un ceai?

sâmbătă, 12 mai 2012 § 4

  Am eu o problemă cu cuvîntul ăsta, domnişoară. Nu iaca sincer, nu vă zgîrîie la urechi? Domnişoară. Ei capeţ. Mare pulă persoană importantă.

E aşa...sună aşa...nuştiu. Nu sună cum trebuie. "Stau lîngă o domnişoară" "Bună seara domnişoară" BEAAAH. Doamne. E ceva, nuştiu, ciudat la chestia asta cu domnişoara. "Fată" slabo? sau cum? Pur şi simplu sună şi arată FOARTE ciudat şi ne to. Şi nu-mi place. E ca aşa, un "luat la mişto", sau ca şi cum ai băga un "extrovertit" cînd grăieşti cu Feghea despre cartoafe. Mulţi nici nu ştiu cum se scrie domnişoară da cînd şi-i auzi, să uită la tine cu privirea aia de pervert în călduri "domnişoară luaţi loc" şi încă îţi mai dă din ochi, nici nu ştii să rîzi sau să plîngi. Dam mai bn ni spune doamnă. Sună mai acceptabil decît... domnişoară. fu. 

What's this?

You are currently reading Domnişoară,poate un ceai? at Shampoo addicted.

meta

§ 4 Response to “Domnişoară,poate un ceai?”

  • ZeVS says:

    Eu odata am spus doamna la o fata, si ea so suparat pentru c-am facuto batrina.Doamna se spune numa la femei casatorite.

  • Morgane says:

    de asta şi-am spus "DAMU mai bn doamnă". adică, dam' şi doamnă e mai bine :D

  • ZeVS says:

    Daca un baiat iti spune Domnisoara si nu-ti place, spunei DOMNIȘOR asta suna inca mai rau !!!

  • Justice says:

    ajungem la vechea tradiție a moldovenilor ”waiiii” & ”faa”. Așa e suna mai nice,nu?
    P.S In real case we shouldn't give a fuck. Daca unei fete nu-i place nu-i place cuvîntul ”domnișoară” se poate și cuvîntul(dac așa se poate de spus) nostru pur moldovenesc sau ”okey! next one please!” )
    P.S Opinia mea subiectiva!

§ Leave a Reply