Mă doare capu.

miercuri, 13 iunie 2012 § 0

 
Miercuri, 13 iunie. Mă doare capu.
Planuri pentru azi: muzică în căşti, o tonă de îngheţată (ci contează grasă, slabă...), mult ceai şi oleacă de plîns (poate!), meciul Germania - Olanda (unde clar că Germania o să cîştige, sau o să fie egalitate) şi multă ceartă cu mama, care deja a început.

Cineva de pe TMD mi-a propus o lamă. Umor negru?

Mă doare capu.


Am impresia că universul are un plan malefic de genul "Hai s'ne pricălim jestoca de dînsa". 


Am o întrebare, pentru toţi de aici dragi cititori şi vseo takoe, am i a drama queen? Mi s-a spus. De fapt, cine mi-a spus, clar că EL mi-a spus. Sunt? Serios? Nu cred că mă plîng chiar atît de mult. Sau poate da...


Azi a fost bunica pe la mine. N-am vorbit. Mă urăşte şi ea din anumite motive încă necunoscute mie.

Asta tot face parte din maleficul plan al universului.

S are o problemă foarte ciudată cu uşile închise, practic nu am viaţă privată în casa asta pentru că de fiecare dată cînd închid o uşă aud "În casa mea uşile stau deschise!". Ciudat, o dictatură foarte ciudată şi foarte impulsivă. Dacă vă întrebaţi vreodată cum s-a trăit în vremea lui Ceauşescu atunci veniţi vreo 2 zile la mine. Primii 15 gratis, grăbiţi-vă.

Vreau să bitch-slăpuiesc viaţa. De fiecare dată cînd cineva mă întreabă de ce urăsc aşa de tare situaţia în care sunt, şi îi explic, aud înapoi ceva de genul "HAAI lasă jălea". Nu. Nu. Categoric - nu. Nimeni nu a fost în pantofii nimănui, aşa că nimeni nu ştie care-i situaţia adevărată.

A şi m-am oprit din a răspunde la comentarii, pentru că mi-e lene. Rog să menţionaţi la sfîrşitul comentariului un W. sau ceva de genul ăsta, să înţeleg că vreţi sau nu răspuns. Mulţumesc anticipat.

Şi acuma, vorba cîntecului, I sit and drink pennyroyal tea.

vă pup, că numa voi ne-aţi rămas de pupat. :ifyouknowwhatimean:


What's this?

You are currently reading Mă doare capu. at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply