3 august (deja 4) vs viaţa mea amoroasă

sâmbătă, 4 august 2012 § 2

    Stau pe burtă şi ascult muzică la Ipod cu căştile mele noi. Da eu mă vîibesc.
Acasă. Ce bine sună. Chiar dacă nu prea-mi place aici, sunt acasă. Şi sună destul de...liniştitor.

Am fost azi cu D. la mall. Trebuie şi eu s'mă duc, nu? Toată Moldova vorbeşte despre reducerile colosale şi eu încă n-am fost pe acolo. Iaca am fost. Am cumpărat o geantă, ş aşeia nu era la reducere. Karma?

Şi am fost la premieră la Ted. Ce pot să spun, comedie americană tipică. Mai prostesc, mai amuzant, mai patetic, dar în general a fost interesant. Cam plictisitor, sinceră să fiu. Pe la jumătatea filmului am început să-mi fac curat în cecuri. Pentru cine nu ştia io fac colecţie de cecuri de la tot ce cumpăr şi pacheţele de zahăr de la locurile în care ajung.

Mai ţine minte povestea cu mine îndrăgostită? Apu dawai dasvidania. Ştii, am o problemă serioasă cu asta. Chestia stă în felul următor, ni să scoală mie pentru cineva. Ok. Şi ce fac eu? 24/24 gîndurile mele se îndreaptă doar spre el/ea (da, eu-s alde bi, get over it), îmi pun în atac tot farmecul, răscolesc dulapul după sutienii cu push-up nebun, caut tocurile de 20 de cm şi etc. Şi pînă la urmă, cine poate rezista imaginii mele de disperată, nimeni. Şi obţin ceea ce am vrut, şi anume sentimente reciproce. Ce se întîmplă în capul meu în minutul în care persoana dată îşi destăinuie sentimentele pentru mine? Eu huioznaiu. Chestia e că în minutul în care aud "Morgane tu îmi placi", poţi tu să fii şi prinţul Charles, nu mă mai interesezi.

Şi apoi trec la modul de relaţie...forţată? Cînd nu vreau să fiu chiar fără de sentimente şi accept o oarecare oficialitate, pe care însă nu o pot menţine mai mult de o săptămînă, 2. Şi aşa am fost din totdeauna, cea mai lungă relaţie a mea (înafară de ultima, care a fost mai mult o relaţie deschisă, numiţi-o cum vreţi) a durat maximum o lună. Care e problema mea cu oamenii? Da eu huioznaiu.

Şi ştiu că nu e bine, şi ştiu că e prostesc şi mai şi rănesc oameni pe deasupra, dar de fiecare dată cînd mă simt atrasă de cineva mă conving că de data asta va fi diferit, dar niciodată nu e. Şi de fiecare dată încerc să menţin relaţia, măcar de dragul bietei fiinţe care o dat peste mine, dar nu-mi reuşeşte, nu pot minţi în halul ăsta.

Cred că am fost făcută pentru ONS-uri şi beţîi nebune. Asta e)

What's this?

You are currently reading 3 august (deja 4) vs viaţa mea amoroasă at Shampoo addicted.

meta

§ 2 Response to “3 august (deja 4) vs viaţa mea amoroasă”

  • Anonim says:

    http://www.youtube.com/watch?v=lZUMTINGVuo

  • Anonim says:

    Morgane, cind gasesti ''leacul'' ma anunti cumva printr-ul articol...
    cu toate ca crede-ma, e cu mult mai bine cind in general e 0 feelings. unii ar plati pentru asa atuu.

    bisous

§ Leave a Reply