O viaţă plină de beţii

luni, 27 august 2012 § 2

   
    Azi am plătit pentru taxi de 30 de lei numa' 25. I-am făcut blowjob lu domnu' taxist.

Nu ştiu ce s-a întîmplat vara asta cu copilul din mine. Aveam o oarecare inocenţă, sau s-o numim decenţă, cu cîteva luni (fix 3) în urmă. Şi acum a dispărut tot.

M-am transformat într-unul din specimenele pe care mă rupe s'le numesc înainte "tîrfe bogate alintate şi pri4eom pizdă şi de proaste". Îmi aminteam acum...stop. Mai întîi s'vă spun unde sînt eu acum.

Deci eu sunt la o tusă. Gata. Da eu scriu de la tusă. Dedicată blogului vsia huinea.

Şi tacs, îmi aminteam acum de mine iarna trecută, cînd veneam frumuşăl de la şcoală şi stăteam toată noaptea pe net ca un ultra forever alone şi o ieşire în oraş era strict pentru un suc sau şi acolo şi strict cu fete şi băieţi cuminţi şi educaţi.

Vara anului 2012: în ultima săptămînă am fost la Măc de vro 20 de ori, la KRYSHA de vro 7, la Andy's vapşe nu vreu să număr, printre locurile mai rar vizitate se numără Boncher, Tucano, Mojito (unde, apropo, azi am leşinat), Mall şi tăt şi este pe acolo. Şi dvoruri, şi hate libere, multe dvoruri şi multe hate libere.

Multe ţigări, de toate felurile, la început toţi se alintă după asta principalu fum să scoată. Multă bere. Prea multă vodkă. Prea mult Martini şi prea multă Tequila.

Şi azi leşinată lîngă uşa de la baie de la Mojito am avut un moment micuţ de tot de "stop". Un aşa numit ce dracu fac eu din viaţa mea? Pentru labagii care şi-au făcut deja teorii cum că am băut ca o pizdă proastă şi am leşinat cu spume la gură, vă spun din start, nu. Am probleme de sănătate şi lucruri de genul dat se întîmplă mai des decît ar trebui. Cam odată la cîteva luni.

Dar întrebarea rămîne în vigoare, oare e bine să trăieşti la maxim, să te strişi da zato să-ţi placă, cum face copilul de faţă, sau să stai la o parte şi s'te uiţi cu lacrimi în ochi da zato să ai stomacu' curat şi capu' limpede?

Scopul meu în viaţă e să fiu fericită. Dacă fericirea include pivă, atunci fie pivă. Dacă fericirea include teme la matematică, fie teme la matematică.

Dar dacă n-o să ştiu cînd să mă opresc?...

What's this?

You are currently reading O viaţă plină de beţii at Shampoo addicted.

meta

§ 2 Response to “O viaţă plină de beţii”

  • Anonim says:

    o sa stii. o sa te opresti atunci cind o sa simti ca intradevar stop, nu mai poti continua asa. dar acum traieste viata asa cum iti place. Mai degraba sa regreti ce ai facut decit ce n-ai facut, era o vorba ...

  • Anonim says:

    Combină copilul din tine cu acel de dinainte și fă în așa fel ca toată asta să devină ceva ''ocazional''

    O spun din propria experiență. știu ce-i asta.

§ Leave a Reply