Letters to God

luni, 22 noiembrie 2010 § 0

Copii care au scris scrisori Lui Dumnezeu. Amuzant,naiv.
Dragă Dumnezeu,eu cred că capsatorul e una din cele mai tari invenţii ale tale


Dragă Dumnezeu,în loc să laşi oamenii să moară,apoi să faci alţii noi,de ce nu îi păstrezi doar pe cei care sunt acum?

Dragă Dumnezeu,tu cu adevărat eşti invizibil sau asta e doar o glumă?

Dragă Dumnezeu,eu sînt american,tu?

Dragă Dumnezeu,dacă îmi dai o lampă ca a lui Aladin îţi voi da tot ce vrei,în afară de banii mei sau setul de şah.

Dragă Dumnezeu,tu ai vrut ca girafa să arate aşa sau a fost doar un accident?
Dragă Dumnezeu îţi mulţumesc pentru frăţiorul mai mic,dar eu m-am rugat pentru un căţeluş!







What's this?

You are currently reading Letters to God at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply