You're making me laugh.

duminică, 28 noiembrie 2010 § 0

Adică tu încă nu ai înţeles care-i faza cu mine. Cu ceea ce însemn "eu". În 8 ani,ar fi trebuit să înţelegi. Nu mă aştept ca tu să înţelegi sau să ştii totul,mă aşteptam doar parţial. Însă nu e destul,adică tu mai speri că mă voi schimba? Cel mai greu e să fii tu,eu continui să fiu,indiferent de părerea ta,de ceea ce tu crezi. După 8 ani,în care am avut aceeaşi atitudine,tu crezi că eu mă voi schimba? Crezi că subit va începe să-mi pese? Aşa,într-o zi,mă voi schimba,voi deveni perfectă aşa cum tu ai vrut să mă vezi toată viaţa,îmi va păsa de tot ce mişcă,îmi voi schimba preferinţele,voi înceta să mai înjur şi să urăsc,voi respecta toate regulile stupide pe care tu le respecţi mereu şi ţi-e frică să le încalci,voi înceta să te privesc cu indiferenţă,voi deveni serioasă,voi purta tocuri şi păr strîns în coc,o să încep să citesc literatură de-a ta,cum tu o numeşti "normală",voi înceta să tachinez tot ce mişcă,mă voi da bătută,o să-mi împărtăş problemele cu toţi,voi accepta minciuna ca toţi şi mă voi preface că nu văd nimic şi nu mă voi revolta. Mă aşteptam să înţelegi că asta nu se va întîmpla niciodată,însă eşti tu eşti naiv. Te mai aştepţi la asta. Înţelege,te rog,în sfîrşit,eu voi fi aşa mereu, and I won't never give a damn.

What's this?

You are currently reading You're making me laugh. at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply