Misticăă,buhuuhu,asă ard în iad pentru articolu ista

duminică, 21 noiembrie 2010 § 0


Băi,hai să şim serioşi.
  • Baba Clavdia scoati diochiu,ghişeşte în palmă (pentru plată dapalnitelinaia ţî spune că muju tău asă şie Abramovici) sunaţi: 07943434343.
  • Matroana,cu ajiutoru' Domnului faşim ca la voi tăt să şibă ghine,Muju vine înapoi acasă di la curve,dracu şela di copchil lasă fumatu şi să apucă di carte,Asă vă iasă în drum numa haine de la Giccu (vezi Muligambia) telefon: 0694343434343
  • Venga. Eus baba care o zîs că başnili din New York asă s vzarvească. EU SERIIIOS!!! unde mă duşeţi? şi faşeţi,la psihuşcă??? nu iară acolo,nu,daţîni drumu! *piii*
  • Piranda. Eus piranda mîncaţaş,neam din neam ţîgănesc pur din puradel curat ca lacrima mîncaţaş. Adu fotografia (cu accent pe "gra") lu aşela sortit,o bucată de păr şi o păreche di chiloţi şi asă şie a tău pi totdeauna,mă jiur pi numele lu Guţă mîncaţaş.
Şi parcă voi nu citiţi makleru şi nu găsiţi aşa specimene. Ele îs pisti tăăăt. În general,tot şii legat de mistică,aşă mai iubeşte lumea noastră,mai şeva ca mîţa şioareşii. "Nu că-i drept". Dap cum. Însamnă că eu amuia am curu gol şi arichi şi-s sus în cer,că dam vro trii ni-o zîs că asă mor. Şel mai mare bred o fost odată,în centru, "Domnişoară tu ai aura neagră!" Ăi da? dap şi n-ai zîs deodată,ţo vînd dacă aşă tare vrei. Nu,la mini aura îi portokalie,nu,vapşe tăte culorile curcubeului,şi dintr-un capăt în altu treşe un Unicorn rozov. O vînd,sunaţi. Băi,eu în aşă şeva nu cred. Adică nii violet. Hai şom sta acasă şi ne-om uita la fotografiili lu Borea pe adnaklasniki şi om aştepta ca baba să facă vraja cu chiloţii,Borea smă sune şi săni zîcă că mă iubeşte. Dap cum,iau,dam sună.
băi,nu vă lăsaţi influenţaţi de tăt bredu şi să întîmplă în lume. Ai şî tu demnitatea ta!

Da vapşeta,concluzia e că samoe glavnoe ăto ştob costium4ik sidel  îi să şim oameni.

What's this?

You are currently reading Misticăă,buhuuhu,asă ard în iad pentru articolu ista at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply