Povestea noastră

duminică, 23 ianuarie 2011 § 0


Azi vreau să-mi cer iertare,pentru tot ceea ce poate am făcut,poate nu am făcut,poate trebuia să fac dar am ezitat. Îmi cer iertare pentru că nu am fost perfectă,dar trebuia să fiu. Nu ascultam întotdeauna ce aveai de spus şi poate făceam decizii pripite.Dar dacă m-ai iertat...poate vom putea să continuăm,aşa cum am început?

Nu am prea mulţi bani,dar am putea strînge împreună şi am cumpăra o casă mare în care să locuim împreună. Şi am avea o peluză unde vom creşte iarba noastră,verde-verde. Vom avea o cameră mică în pod pentru lucruri vechi,unde vom petrece zile întregi pentru că iubim atît de mult tot ce e vechi. La fereastră vom avea un telescop de unde vom vedea în fiecare seară stelele. E poate puţin amuzant,acel sentiment pe care-l ai înăuntrul tău,dar e adevărat. Şi dacă aş fi fost o fată care face poţiuni,sau una cu puteri magice,aş face ca totul să fie bine şi tu să nu regreţi.

Şi am avea un covoraş cu mesaj amuzant în faţa uşii de la intrare.

Şi poţi să spui tuturor că aceasta e povestea noastră. E tot ce am putut scrie,dar e totuşi a noastră. Şi nu-mi pare rău că ţi-am spus ţie toate astea,pentru că pînă la urmă sunt visuri. Şi pînă la urmă e doar o poveste,doar că e a noastră.

Şi ceva din mine,simte că va fi realitate. Dar altceva simte că e doar o poveste.

O poveste cu final fericit!

Jackie.

What's this?

You are currently reading Povestea noastră at Shampoo addicted.

meta

§ Leave a Reply