Dragoste & sex

luni, 5 noiembrie 2012 § 1

 
    Un subiect poate prea controversat, avînd în vedere simplitatea acestuia.

Are dragostea ceva în comun cu sexul? Nu. Poate dragostea exista fără sex, iar sexul fără dragoste? Da.

Şi asta e tot. Pentru a menţine o relaţie în care există dragoste, sexul nu e un must. Este alegerea ta, dacă simţi că eşti gata să te dăruieşti trup, şi mai ales suflet, unei persoane. Dragostea e ceva special, e ceva de ordin spiritual, e un univers aparte, cu mulţi mulţi dahuia fluturi. Iar legătura fizică nu e una dintre priorităţile acesteia, dragostea e în suflet, nu în inimă. Pentru că sufletul e astral iar inima e fizică.

Pe de altă parte sexul nu e nimic altceva decît hormoni şi excitaţie, lucru pe care-l găseşti la orice colţ de stradă. Sexul se vinde, şi se vinde bine şi la preţ mare. Nu ai voie de multă minte sau meditaţie pentru unul bun, e nevoie doar de un pic de experienţă şi un partener bun. Găseşti sex oriunde, poţi să ai cîte 3 ONS-uri (google it.) pe zi, dacă asta te face fericit. Legătură morală? 0. E vorba doar despre 2 corpuri fără haine care se suprapun în cele mai ciudate moduri cu un singur scop: plăcere carnală nebunească. Asta-i toată magia.

Însă în cazurile în care acestea două se suprapun, ce pot să spun, eşti un om fericit. Preferinţele sunt vaste, unii preferă parteneri de o noapte pe care să nu-i mai întîlnească după asta, alţii liubiat năjnosti, un partener stabil + o cafea dulce de dimineaţă.

Dar ideea generală din toată chestia asta este a NU se confunda dragostea cu sexul, care sunt 2 lucruri total diferite, din două lumi diferite. E alegerea fiecăruia dintre noi, de a le combina sau separa în aşa fel încît să ajungem pînă la urmă să fim fericiţi.


What's this?

You are currently reading Dragoste & sex at Shampoo addicted.

meta

§ 1 Response to “Dragoste & sex”

  • Yesterday says:

    eu sunt tare adepta a atractiilor fizice, daca nu e asta - nu mai are rost sa-mi spui cit e de bogat sufletul tau.eu niciodata nu am iubit(da poate chiar nici nu am iubit)persoana pentru ca e buna si mie imi place ca el e bun, trebuie sa te face sa simti un pic mai mult decit emotii si fluturi in stomac.dar asta ramine pererea mea :) plus,daca gasesti mixul dintre dragoste si sex, l-ai apucat pe D-zeu de picior.
    Ca poti sa te iubesti mult si bine, si cind decizi sa desfaci picioarele si ramii frustrata, pai ori stai si taci, ori relatia asta nu are viitor.(c)profa mea de psihologia familiei.

§ Leave a Reply